Friday, April 24, 2009

AKu, PaRty dan dot, dot, dot



Hari nie kitaorg dak kelas PCM buat party, penat seyh buat keje kat sana sini, aku nie pown dak rajin sangat laaa nak buat keje2 nie tp da diberi tanggungjawab besar nie terpaksalah buat ngan jujur dan amanah... haha papelah ngarut2 nie.. dak kelas aku nie best sangat laa ...dapat makan2 nie... pantang dengar makan jek tentu on... tambah2 tambah kalau free...







Kalau nak diikutkan benda nie da lama da buat tapi bz ngan exam lagi present lagi... banyak keje arr so terpaksa tunggu sampai arie kelmarin...ramai jugak arr yang turun malam tue... boleh laaa... ada jugak yang xdatang...haha, kitty, dina, syahirah, nabil, tah laaa sape lagi... nak cakap diaorg boikot x jugak... tp memang best arr malam tue... rugi diaorg x datang...Nietime bakar membakar nie--> panas oo... macam kat sauna laaa plak .. penat jugak pose
.../wahaha






Hari hari terakhir kat kolej nie nak jugak aku gambar ngan dak dak kelas nie... susah oo nak dapatkan gambar diaorg.. tambah tambah lagi dak pempuan... haha biasa arr aku nie kan x famous kat kelas nie <--- rendah diri la ..Malam tue iqbal buat birthday party untuk zafirah.. bagus gak laaa plan diaorg... best jek iqbal bagi bunga coklat kat zafirah...Pape pown Selamat arie jaadi Zafirah...


me (rahim) /blush--> rahimmah and gee

wit makubex, skankin, atuk n jenglotme n rahimmah again <-- who is d shadow? me , aisyah, baiti and shanaagain wit other pose
ayam panggang... yum yum yumme potong line diaorg tangkap gambar...
me wit pengarah, kame , n getsu bakar ikan
aisyah wit the flower
gotong royong <--- beshhh !!
hehe... good pose...
me pose wit gee... me wit other PCM submate... haha


hari- hari terakhir kat kediaman siswa semarak nie buatkan aku termenung.. kenapa arr banyak aktiviti yang ilang kat gambar jek... paste kat gambar jek akhirnya.. korunk nanti tah kemana tah nanti... hope xder yang ilang lagi kat muka bumi nie... Semoga dapat kekal arr kita bersama... rakan-rakan andalah yang akan diingati selalu...tanpa korunk sapelah aku kat UTM nie...oklahh daa /bye


0 comments: